Assistance

Chcielibyśmy, aby w każdej sytuacji byli Państwo zadowoleni z dokonanego wyboru samochodu Honda. Dlatego każdy samochód Honda zakupiony w naszej sieci autoryzowanych salonów sprzedaży objęty jest specjalnym, bezpłatnym programem Honda Assistance zapewniającym komfort i poczucie bezpieczeństwa także w razie nieoczekiwanych zdarzeń losowych, które mogą zdarzyć się każdemu, kto podróżuje samochodem. Zawiera on świadczenia pomocy drogowej oraz inne przydatne usługi, z których można skorzystać w razie ewentualnej awarii lub unieruchomienia pojazdu z innej przyczyny.

Podstawowe informacje

  • Na czym polega program Honda Assistance?

    Honda Assistance to bezpłatny program assistance, który otrzymują Państwo wraz z zakupem samochodu marki Honda. Uprawnia on Państwa do korzystania z usług pomocy drogowej oraz innych świadczeń przydatnych w razie awarii lub innego unieruchomienia samochodu, spowodowanego np. rozładowaniem akumulatora, uszkodzeniem opony, brakiem paliwa w zbiorniku pojazdu, zgubieniem lub zatrzaśnięciem kluczyków w samochodzie itp.

  • Kto może korzystać ze świadczeń w ramach programu Honda Assistance?

    Program Honda Assistance obejmuje kierowcę oraz pasażerów odbywających podróż samochodem w momencie zajścia zdarzenia wymagającego interwencji assistance. Liczba podróżujących osób nie może przekraczać dopuszczalnej dla danego pojazdu, wskazanej przez producenta lub normowanej przez przepisy prawa.

  • Jaki obszar obejmuje ochrona gwarantowana przez program Honda Assistance?

    Program Honda Assistance zapewnia pomoc w razie zdarzeń mających miejsce na terytorium Polski oraz: Andory, Austrii, Belgii, Bułgarii, Bośni i Hercegowiny, Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Gibraltaru, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Lichtensteinu, Litwy, Łotwy, Luksemburga, Macedonii, Monako, Niemiec, Norwegii, Portugalii, Rumunii, San Marino, Serbii, Czarnogóry, Słowacji, Słowenii, Szwecji, Szwajcarii, Turcji (tylko część europejska), Watykanu, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch.

  • Jak długo trwa ochrona w ramach programu Honda Assistance?

    Ochrona w ramach programu Honda Assistance trwa 36 miesięcy od daty sprzedaży fabrycznie nowego pojazdu lub do momentu osiągnięcia przez pojazd przebiegu 100 000 km - w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

  • Co należy zrobić, aby uzyskać pomoc assistance w razie potrzeby?

    Aby uzyskać pomoc w ramach programu Honda Assistance należy w razie potrzeby niezwłocznie zadzwonić pod całodobowy numer telefonu (+48) 22 570 47 47.
    Pracownik Centrum Alarmowego Honda Assistance poprosi o podanie kilku danych niezbędnych do udzielenia Państwu odpowiedniej pomocy.

  • Czy korzystanie ze świadczeń w ramach programu Honda Assistance jest płatne?

    Nie, wszystkie świadczenia zawarte w programie Honda Assistance przysługują Państwu bez jakichkolwiek opłat.